fredag 5 december 2008

8-lista

Jag hittade en rolig lista på http://lillansticks.blogspot.com/

Vilka är dina 8 favoritprogram?

Desperate Houswives
Grey's Anatomy
Förlossningskliniken
Dobbido(stavning?)
Tack Gode Gud
Sanningens ögonblick
Sporten
Färjan

8 saker jag gjorde igår
Bloggade
Handlade skor
Bråka med Tobba
Lagade mat
Bytte blöjor
Blanda välling
Hade skomodevisning
Sparkade ut Tobba på soffan (han snarkar)


8 saker jag ser fram emot
Min födelsedag
Julafton
Se Emilias min på julafton
Ikea innan jul
Träffa mina underbara vänner
Skicka julkort
Få julkort
Ta en(sällan en) öl med Bäckman

8 favoritrestauranger
Restaurang Loftet i Östersund
Restaurang Westside
Minikrogen
Casa Della...
Amenta
Sorrento
Norrlandskällarn
McDonalds (funkar i desperata lägen)

8 saker på min önskelista
Bärbar dator
Presentkort på Lindex
Presentkort på Fin In Under
Pengar
Presentkort på Ica
Hårda paket i övrigt
Att 2009 blir ett bättre år
Att få fler barn.

8 personer jag utmanar
Jenny
Anna
Therése
Terese
Lina
Zandra
Monika
Marie

Inga kommentarer: