tisdag 2 december 2008

hmmm

Idag är ganska värdelös dag igen. Inget att göra.. Har ingen bil så jag kommer ingenstans, jag kommer inte dit jag skulle i alla fall *morr*

Sen mailade jag Ginza.se igår om problem med inloggningen för jag skulle ju beställa julklappar.
Har inte fått svar än! *suck*

Så idag händer inte mycket, ska göra mig i ordning och ta en promenad. Se så att jag inte halkar och bryter lårbenshalsen eller nåt.

Ett av mina favoritprogram hade säsongsavslutning igår.
Färjan.
Helt skön serie, det enda dryga är bartendern Håkan. Han är så överdriven och låt på rampljuset.
Sen tror inte jag att han är Emilias smak.
Han har typ alltid jobbat på båten... vad är han 40+? han känns så gammal i alla fall.
Han verkar liksom inte seriös för 5 öre, och imorse då jag läste text-tv så stod det att han ville hoppa av Färjan, att han hellre skulle vilja vara i Kuliserna och träffa mindre folk.... Diva!..*haha*
"Filma inte mitt nummer, för då kommer det ringa så många hit på nättern", Citat från Håkan.
Men de andra kollegornas nummer var okej tydligen.

Nej nu kallar min dotter.. måste gå..

Inga kommentarer: