måndag 1 december 2008

Utmaning!


Var är din mobiltelefon?
På sängbordet, avstängd för tillfället.

Var är din andra hälft?
På jobbet som vanligt.

Ditt hår?
Behöver klippas ordentligt..och gärna färgas.

Din mamma?
är inte lik nån annans mamma.

Din pappa?
Fyller snart 60!

Syskon?
3 st, 1 syster och 2 bröder...jag är yngst !!!

Det bästa du vet?
Min dotter och min mobil.

Din dröm inatt?
I natt drömde jag inget, men natten innan vaknade jag gråtandes.

Din dröm/ditt mål?
Att vinna miljoner på lotto såklart.

Rummet du är i?
Är ett datarum som där alltid finns kläder och en barnvagn i.

Din hobby?
Min dotter, träna, mina bästa vänner(you know who you are;), se på film, lyssna på en massa musik + mycket mer.

Din skräck?
Att jag efter mammaledigheten inte ska få nåt jobb.

Var vill du vara om 6 år?

hmm..då kommer jag vara 31...gärna gift. Minst ett barn till. Bra jobb och mina bästa vänner finns kvar där...men dom får gärna komma och hälsa på nån gång.

Var var du igår?
Hemma, hemma och hemma.... fullt upp igår.

Vad du inte är?
Massor, jag är inte smal, jag är inte över 1.70, jag är inte modig, jag är inte rik, etc etc

En sak du önskar dig?
Jag önskar mig alltid en ny bärbar dator..som är min egen. Annars är det tatueringar.

Var du växte upp?
Ja vart ska man börja.? Sunne, Hamre, Stan, Brunne, Stan igen

Det sista du gjorde nu?

Jag la mitt barn så hon fick vila en timme eller 3.

Dina kläder?
hahaha Ett linne och benvärmare, har inte vaknat än.

Din tv?
Kanal 5 för hela slanten.

Ditt/dina husdjur?

Dammråttor i sånna fall, får inte ha nåt djur då Tobba är allergisk.

Dator?
Nej..bara Tobbas då i sånna fall. PC såklart.

Ditt humör?
Just nu: Trött och ångest över allt jag måste hinna med innan jul.

Saknar någon?
Ja det klart. Saknar alltid mina vänner i Härnösand.

Din bil?
Står i ett taxigarage långt härifrån.

Något du inte har på dig?
Mina glasögon, som jag borde ha då jag sitter vid datorn.

Favoritaffär?
LINDEX!!!! älskar Lindex.

Din sommar?
hmm..görolös... var mammaledig.

Älskar någon?
Ja det klart.

Favoritfärg?
Grön, Lila, gul och rosa.

När skrattade du senast?
Igår kväll då vi hade besök och jag ägde alla i Mario Cart.

När grät du senast?
I går morse då jag vaknade upp ur en dröm gråtandes.

Jag utmanar:

Lillemor

Pernilla ;-)

Lina

Anna

Therese 1 och 2

Marie

Zandra

1 kommentar:

Lillan sa...

Men shit, jag har ju sagt att jag inte ska blogga på ett tag, måste jag blogga nu? ;) Sorry att jag inte hört av mig på ett tag, fick en riktigt låg period för ett tag sen och det har inte riktigt velat släppa taget om mig så jag har inte orkat vara social.. :( men det börjar kännas bättre nu, kram!