tisdag 16 december 2008

Ja en sån dag.
Börja sådär,..slutar väldigt bra.
Fy 17 va jag har latat mig idag.. skulle ha strykt..gjorde jag det? nej nej.
Jag skulle hänga tvätt och det har jag ju gjort i alla fall.
Lagat mat.. nja går väl dåligt det också.
Har inte börjat packa... har inte fixat färdigt rimmen, för dom måste skrivas ut på datorn.

Gud varför blir det alltid såhär så fort jag ska åka hem?

Imorrn ska jag träffa Therése kl 10.. sen kl 13 ska jag till Sara i Ersmark. Sen har jag tid till...att.. ja att göra allt det jag inte gjorde idag *svettas*
Vill ta en promenad nu...men Tobba är inte hemma än. och frågan är om han kommer hem närmare 21 eller närmare 22..nobody knows.
Morgondagens "roligt mindre stressiga" schema ser ut som detta:

  • 5.50 ringer klockan så att jag hinner tvätta ansiktet så att jag inte ser ut som ett lik på gymmet.
  • Träna mellan 6.35-9.00
  • Hem och äta frukost lagomt till halv 10
  • Träffa Therése runt 10 hemma hos henne.
  • Kl 13 ska jag vara hos Sara i Ersmark och fika, och våra barn ska leka en stund.
  • Komma hem och göra allting annat.

Jag vet.. hela schemat kommer k*ka sig imorrn.
Där det skiter sig är träningspasset. Jag svär på att jag kommer råka stänga av larmet i sömnen eller nåt.

Måtte gudarna vara på min sida imorrn.

Inga kommentarer: