söndag 7 december 2008

Äntligen!!


Idag var jag och tränade på Iksu.
Var dit innan frukost. så jäkla skönt..jobbigt men skönt. Och idag lyfte jag lite vikter också..tränade upp ryggen lite och så.
Helt underbar känsla.

Ska försöka få in varannan dag i alla fall..på nåt sätt.. måste komma igång så man håller ångan uppe liksom.

Annars har det inte hänt så mycket idag.
Igår kväll vart jag förvånad. Grannarna sms:ade och frågade om jag ville ha sällskap, det var ju roligt att dom tänkte på mig. Så dom kom över, det var kul.
Vi spelade spel och fikade.
Roligt när folk tänker på en sådär.
Fast vi syns ju igen på onsdag..då ska dom också komma över på fika..
roligt roligt. Främst när dom kommer, vi är så lika, har samma humor och vi trivs verkligen tillsammans alla 4.

Idag är det tvättdag, jag har länge gått och nonchalerat den där tvätthögen nu.. gick inte att undvika den längre.
Så nu ska jag hänga den är det tänkt.
Sen in med nästa tvätt, och så fortsätter det sådär.

Jaja got to get to it!

1 kommentar:

Lillan sa...

Du har fått en utmärkelse, läs i min blogg :) kram