torsdag 11 december 2008

Va fan jag tänker inte slicka upp mitt eget blod

Fråga mig inte hur, för jag hade ju inte ens börjat dricka då ju.
Jag gjorde ju kladdkaka igår. God vart den också, trots att det var första gången jag gjorde den.
Hur som helst.
Jag lyckas skära mig 2 gånger!! på samma ställe på fingret då jag skulle skära i tårtan.
Det var en tårtspade med tänder på ena sidan.
Så jag skar mig på samma ställe, det började blöda ganska mycket. Tobba säger då: Stoppa fingret i munnen.
Varpå jag svarar tillbaka med rubriken till dagens blogg.
Jag dricker tydligen vin.
Jag har aldrig gjort det tidigare.. har försökt men tyckt att det varit blaj.
Men igår fick jag och Anna i oss 3 flaskor vin och jag fick också i mig en öl.
Det var ju gott ju. Vinet har alltid varit i kylen, och jag tror det var det som gjorde det.


Korthajen had ejag döpt detta kort till... hahaha. Hur gick det tror ni?
Jo jag chickade 2 gånger under ett spels omgång. Anna vann tillslut på 55 poäng och jag vart sist på 1 poäng. Vart för stöddig :-D

Vi spelade också en omgång Pictonary.
Där vann vi tjejer efter att ha legat under länge.
Här beskriver jag ordet närhet inför kameran.Så här såg det då ut imorse då vi kom ut i vardagsrummet.
En udda blandning, men kul hade vi haft i alla fall.
Man fyller ju 25 år bara en gång i livet !

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Du verkar haft en rolig födelsedag!

Kram/ Zandra & Alicia