söndag 14 december 2008

En sån dag.


Igår var vi och shoppade halva dagen.. kändes skönt att bli klar med julklapparna.
Sen på kvällen var vi bjudna på fika till våra grannar under oss.. första gången, riktigt roligt hade vi också.
Så dom kommer vi umgås mer med.
Sen så i morse så hade jag ställt larmet på kvart över 7.. tydligen så stängde jag av det.. men jag kommer inte ihåg det. Det var min sambo som väckte mig för han hade också ställt larm utifall att.
Tur det.
Upp och iväg och träna. Gud så skönt det var..det var 2 personer i lokalen då jag kom.
Så jäkla skönt. Gick väl inte riktigt hundra med benet idag.. på cykeln gick det bra men på motionsbandet gick det mindre bra..fattar inte vad det är *suck*
Hur som helst...tränade som vanligt i 2 timmar..och lite till.
Efter dusch åkte jag hem och fann min sambo ute med dottern i pulkan för första gången.. hon hade tydligen börjat skratta då han hade börjat dragit henne, så efter att ha varit ute i den så gick vi in och käka frunch och sedan la vi henne..hon däcka direkt :-D

Nej nu ska jag vila axlarna lite... har visst glömt bort att stretcha en kroppsdel *suck*

Ha en fortsatt bra söndag

*kram*

Inga kommentarer: