lördag 20 december 2008

snart jul

Ja kan ju säga att det tidigare inlägget med onsdagens schema stämd rätt bra, förutom det enkla faktum att jag inte packade på kvällen, inte så mycket i alla fall, utan gjorde allt på morgonen på ordagn istället.
Men det gick. Jag har inte kommit på nåt än som jag har glömt, och det är ju superbra.

Ja nu lackar det mot jul. Lyssnade inte på rimstugan som jag brukade, var bortbjuden igår till Lillen på middag. Härlig kycklingsallad. Dryck till det undrar ni, ja.. det slutade på 6 öl och 4 Minttu. Japp jag vart ganska packad. Fick skjuts hem vid 12 tiden på natten sen.
Imorse då Emilia vaknade kvart över 6 så kände jag först ingenting, sedan d jag ställde mig upp och skulle försöka gå i trappen så snurrade hela huset ;-)
Jag kände mig fortfarande full. Vart tvungen att ligga i soffan i vardagsrummet till halv 10 nånting och då först kändes det bra. Nu sitter jag här.. nyduschad och fräsch, snön har börjat falla ganska kraftigt, och det blåser ingenting heller så den faller så himla fint.

Idag händer inte så mycket.. blir lugnt.

kram till er alla.

Inga kommentarer: