torsdag 4 december 2008

Shoppade bort problemen.

Idag har jag shoppat. Älskar kreditkort.
Detta vart mina fynd:
Supersköna skor med hög klack. Och man ser så vuxen ut i dom :-D

Supersköna stövlar som värmer verkligen. Och lagom hög klack.
Man kommer inte upp så mycket, men det låter som om klackarna vore längre än vad dom är då man kommer gåendes :-P

Och sist men inte billigast:
Mina nya gympadojor. Gud vilken hjälp jag fick på Intersport.
Så snäll expedit. Dom här var grymt sköna. Sviker inte mitt bästa skomärke!


Sen har vi även köpt en:
Denna har vi köpt i julklapp till Emilia, så säg inget till henne ;-)
Denna bild är dock lånad... men ni förstår principen.

Har slagit in några julklappar nu ikväll. Har många kvar att slå in.
Sen älskar jag www.ginza.se för jag beställde 2 julklappar från dom i tisdags, och dom har kommit idag :-D
Så roligt att slå in paket. Var så länge sen.

Nä nu ska jag fortsätta med det..

jo förresten: Grattis A till att du/ni ska ha barn.

Puss från mig :-D


Inga kommentarer: