lördag 14 juli 2012

Amazing

Ids inte slå i gång datorn så det blir via mobilen. Jag ska hoppa i säng nu. Haft en bra vecka med syster och systerson på besök. Varje morgon har hon fått kaffe på sängen utav mig. I tisdags sprang jag 7km och var euforisk trots ett dumt gräl diamantens pappa startade. På onsdagen var det vägning igen och upptäckte att jag nu gått ner 10kg sedan december! Superglad. Sen sprang jag 5km på onsdag kväll. På fredag då syster åkte hem så öste det ner och med trasiga skor så vart det inget elljusspår. Vart en ta hand om mig själv dag istället..på fredag kväll var det utgång med kollegor. Vi hade kul. Hem sent på natten och hopp i säng. I morse vaknade jag med kaffe på sängen...och sen gav jag mig ut i spåret..var inte planerat från mitt håll så då jag inte var inställd på det så trodde jag inte att jag skulle ha motivationen till att löpa långt. Hoppsan!! 8km vart det visst plus 2km rask cykling. Supernöjd!! Ikväll har jag målat naglarna och gjort ett litet konststycke på 2 naglar. Nej nu väntar min sköna säng. Natti natti! Kram

Inga kommentarer: