torsdag 5 juli 2012

Run to the hills

Så då var denna dag till enda.
Ligger här och bloggar innan jag hoppar in i duschen efter min 4 kilometers långa löptur.
Perfekt temperatur att springa i. Dock inte så perfekt med mygg ;)

Men nöjd är jag. Kunde ha fortsatt men måste få chans att varva ner innan man ska sova också. Men 4 km är bättre än ingenting plus 2 km cykling så jag kommer somna lycklig :)


 Fick hem lillfisens nya baddräkt idag som jag vunnit.
Vart otroligt nöjd. Nu har hon inte hunnit ha på sig den än, men den var otroligt fräsch och fin. Och billig ;)

Nu väntar både jag och trollet på när hennes baddräkt kommer dimpa ner i brevlådan. Hon längtar verkligen.

Sen har jag vunnit andra grejor också så jag längtar verkligen tills de dimper ner..
Idag var vi bland annat på en lekplats.
Här lekte vi affär...Hon kom upp alldeles själv nu.
På bilden nedan leker dom "Mata gorillan".
Gissa vem som är gorillan ;)
Passade på att sola idag också, det var ju ett fantastiskt väder idag. På med kjol och linne då man var ute..sen kom vi hem, åt lunch och sedan var det dax för lillfisen att vila. Då fick trollet se på en ny favoritfilm medans jag låg på balkongen nästan naken och solade. Var fantastiskt skönt och i morgon skulle det bli ännu varmare.
Till veckan skulle det bli regn sa min ena väder-app så det hoppas jag försvinner innan dess för då man får långväga besök så vill man ha finväder.

Har börjat spela Rumble. Riktigt kul det med, har börjat tröttna lite mycket på Wordfeud faktiskt.
I morgon är det fredag. En dag mitt troll sett fram emot länge. Då får man ju fredagsmys ju ;)
Tänk om man kunde få det ändå.

Oj..nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova i min härliga säng. Den är efterlängtad.

God natt, kram och sov gott!

Inga kommentarer: