lördag 7 juli 2012

Tell me lies

Snabb-bloggar då tiden vart knapp igen. 5km ikväll vart det. Hade en bättre tid den här gången också. Supernöjd och ligger i sängen med ett leende på läpparna. =) Full i myggbett är jag, solbränd på armarna efter dagens utflykt vart jag. Men jag är fan i mig nöjd! Det är ju varmt dessa dagar och barnen har det jobbigt, främst lillfisen, Hon är gnölig från morgon till kväll och det är så tröttsamt att höra på i längden. Då hon vilar på dagarna så ligger jag alltid på balkongen och tar in tystnaden. Igår fick jag ett sent besök, spontant fick jag plötsligt ett sms. Glatt överraskad är ju min bästa känsla så det var riktigt kul. Vi fick tiden att gå riktigt fort för sen tog han cykeln och susade hem halv 3 =0 Men kul hade vi och kände mig konstigt nog inte alls seg i morse då jag vaknade. Nej nu ska jag sova. Kram!!

Inga kommentarer: