fredag 27 juli 2012

Stay the night

Ja jag hinner inte...eller orkar inte skriva nåt långt inlägg ikväll, är ganska trött och ska nu snart hoppa i säng.
Mitt middagssällskap har precis cyklat hem.

Han kom hit vid halv 5 och då stod jag och skar salladen...
Kvällens middag bestod av broccoligratäng och sockerfri blåbärspaj till efterrätt.
Ett glas rosé skulle ha intagits också, men det vart aldrig av..
Går ändå...
Räkningarna vart betalda också idag...alltid lika drygt varje gång ;)

Nej vi får ta lite bilder och längre inlägg vid ett annat tillfälle.
Men vägde mig idag och har nu gått ner till 75kg, så -11,6 so far.
Och har räknat ut det att för att inte bli betraktad som överviktig så måste jag gå ner 7 kg till, dvs ner till 68kg.
Så då är det bara att kämpa på då...
Har 6 km minst kvar att springa denna vecka så får se om det blir i morgon lördag efter trippen till Övik eller om jag spar det till söndagen.

Får se.

Nej nu blir det sängen.

God natt.
Kram!

Inga kommentarer: