onsdag 4 juli 2012

Back again

Så onsdag kväll och jag är fortfarande vaken, fy skäms!!
Har tränat ikväll, armhävningarna som skulle ha gjorts igår gjordes ikväll istället 81 st.
Sedan körde jag intervallplankan.
Gick sedan och duschade efter alla de övningar och styrkelyft jag gjort, och det var otroligt skönt för nu tror jag att jag äntligen fått bort all sand ur hårbotten.

Men kul hade vi idag, åkte bil till en fantastisk liten mysig badstrand..inte alls så mycket folk där...perfekt med andra ord och barnen fick springa omkring och jag trodde lillfisen skulle vara rädd eller blyg inför vattnet, men hann knappt breda ut filten på stranden förrän hon stod med vatten upp till knäna och njöt...





Fast..hon hade inte samma braiga balans i vattnet så hon trillade lätt så hon fick ta emot sig med händerna vilket gav henne 1-2 kallsupar, sen släppte hon inte mig och min bikiniöverdel den närmsta timmen (fick sitta nära strandkanten med henne breve mig). Fanns en söt andfamilj som gärna simmade nära oss. 4-5 ungar var det...söta var dom i alla fall.
Barnen hade kul och det var viktigast. Lillfisen däckade i bilen hem sen, fick bära upp henne och hon vaknade inte till, inte ens då jag la ner henne i sängen sin, det har aldrig hänt förut typ...

Sedan grillade vi till middag, fick inge fyr på skiten då Kvääntum inte hade någon tändvätska då jag var dit igår så jag frågade grannen breve och hon hade lite kvar tacksamt nog...sen var grillmästarinnan i sitt esse! =)

Nu räknar jag ner dagarna tills jag får långbesök...kul!!
Räknar ner dagarna tills jag får springa igen...L ä n g t a r!!!

Det var helt fantastiskt idag att få vara ute i solen..stärkte mig, känner mig inte jättesexig direkt i bikini, inte så himla bekväm heller, men jag kände mig ändå mer avslappnad och trygg nu...Idag fick jag till och med på mig min favorit jeanskjol, den har inte suttit bekvämt på länge och den satt inte tajt heller =)
Skönt med kortkort.

Nej nu ligger Totte här breve mig och snusar, dax för mig att göra detsamma, avslutar med lite bilder och en rolig historia.
Kram och god natt gott folk!
Frukost är det viktigaste målet på dagen grabbar ;)

Inga kommentarer: