lördag 28 juli 2012

Put a ring on it.

Idag var vi då till Övik...vi vart ståendes i en tunnel på väg tillbaka från Övik och jag såg då denna skylt.
270 m till Heaven och ynka 240 m till helvetet... ;)
 Lillfisen härom dagen...
Senaste kvällarna har jag ju tillbringat i skogen..dels i spåret men också i blåbärsriset...nu är det den underbara perioden av blåbärsplock igång så då är man en hel del i skogen vilket resulterat i dom miljaders myggbett man fått.
Så tillbaka till Övik då.
Trodde inte att jag skulle hitta några fynd så döm om min förvåning då jag fann 3 fynd i klädväg. Kläder som skulle kostat närmare 800kr men som på rea gick på ynka 198kr.
Helt okej ;)
Denna var skönast, och var i storlek 40.
Denna var otroligt skön, dock vart skärpet konstigt, så då jag tog mitt eget svarta vart det bättre.
Denna var i storlek 38.
Sen så köpte jag äntligen dessa skålar som jag i ett par år gått och spanat på.

Som sagt, med svarta skärpet vart det bättre. Men den var ruskigt skön.
Men denna var ändå min stora favorit. Måste bara hitta en axelbandslös bh till mina klänningar nu.
Men har lite svårt för en sån egentligen för tidigare har jag inte upplevt dom som särskilt bekväma.
Men kanske annat nu?

Var ut och sprang ikväll också..6km vart det, precis som planerat, och riktigt lätt gick det också.

Alltså killar med mer färg på sina byxor, alltså andra färger än svart och blått är väl fantastiskt snyggt ändå?
Såg en riktig hunk idag. Jisses så het han såg ut med den färgen på byxorna.
Ser så fräscht ut.
Vänder sig inte tjejerna efter han då är det nåt fel, riktigt snygg var han, nästan så man börja dreggla, främst då han böjde sig framåt....
Härligt =)

Det tråkiga idag var väl att vissa verkar inte märka hur mycket mer positiv jag blivit de senaste månaderna i och med viktnedgången och mitt intresse för att springa.
Att få höra att man är sur jämt och ständigt är inte roligt. Speciellt då det faktiskt inte är så alls.
Men jag har också sagt flertalet gånger att lillfisen är inte så lätt just nu då hon är ganska grinig för jämnan och jag vet inte om det är tänder eller nåt annat.
Hon sover oroligt och vaknar före 7 varje morgon och har ett mörkare rum än vad jag har...Jag har aldrig sovmorgon och känner att även fast jag får köra slut på mig i spåret som ger mig otrolig glädje så självklart kan jag ibland upplevas som lite snarstucken för det har blivit så otroligt lite sömn på sistone.
Drömmer mardrömmar varje natt nu också...sömnen tryter..eller säger man träter?
Hur som helst...
Tycker inläggen här har blivit mer positivare också.
Men det är tråkigt att vissa inte ser gråskalorna utan bara svart eller vitt.
Otroligt tråkigt att jag kämpar med att förändra mig själv på så många plan så märker vissa inte av det, för upptagna med sig själv eller svårt för att se andras framsteg?

Nej nu ska jag ta och hoppa i sängen...dryg dag i morgon med säkert grinig liten tjej.
Får se om jag springer i morrn kväll med..beror lite på om jag får barnvakt eller ej..verkar osäkert denna gång.

Vet inte om jag skrivit det men -11,6kg nu =D

Kram och god natt.








Inga kommentarer: