måndag 16 juli 2012

You had med, now you lost me!

Min lillfis en av de dagar min älskade syster var uppe.
Klänningen hade hon fått av min syster, helt fantastisk klänning, och det ironiska var ju att jag och min KP för 3-4 veckor sedan stått på Kappahl och tittat på denna fantastiska kreation och tyckt att den var fantastisk vacker men lite för kostsam...
Lite rockabillystuk över den, lite 60-70tal över den.


Hon föll lite olyckligt i onsdags så hon har varit långt ifrån lycklig dessa dagar, men upptäckte ju i början av veckan att hon fått fem tänder, och idag upptäckte jag att hon fått sin sjätte tand. 3 tänder på 13 dagar..snabba vändningar.

Fredagen var jag som sagt ut. Först gick vi och käkade på Costas och sedan satte vi oss tyvärr på uteserveringen på Invito.
Gillar Invito annars men det var allt för skränigt med den höga musiken och dom skrikiga blondinerna. Fan man kunde ju knappt snacka med varann utan att behöva skrika.
Bishops hade blivit väldigt stort. Riktigt bra jobb dom gjort där...Känner en som jobbat med renoveringen där.
Var en yngre skara inne på Bishop än på Invito.




En trött jag på fredagsmorgonen.
Innan man skulle gå ut så skulle man ju välja bland alla kläder man hade.















Hallonrosa och vitt.                                                                                                                                            

Vitt och svart med silverdetalj.
















Fast till slut vart det denna outfit...Var inte söt, men kände mig tuff.

 Min drink på Invito.
















Helenas drink på Invito.

















Lycklig jag precis innan jag ska åka bussen ner.
Sminkningen gick i grönt, brunt och lite guldigt.
Kom hem sent på natten, eller inte så sent faktiskt.
Morgonen efter tillbringades i elljusspåret.
8 km löpte jag då. Supernöjd!
I onsdags så vägde jag mig som jag skrivit i ett tidigare inlägg och har nu gått ner 10 kg sedan december.
Första 10 kg är "lätt"...det är resterande kilon som blir kämpigare. Men har sprungit 7 gånger på 9 dagar och jag tycker det börjar bli riktigt kul, främst då jag ser hur bättre och bättre resultatet blir.

Syrran och jag körde intervall-plankan i torsdags. 5x30 sek.
Gick riktigt bra denna gång.


 I går kväll målade jag naglarna...de ska föreställa rosaskimrande, men det ser antingen mer ut som rött eller orange beroende på vart man tar bilden.


Nä nu ska jag ta och hoppa i säng.
MÅSTE skärpa mig nu med läggningstiden.
Alldeles för sent uppe.

God natt och kram!

Inga kommentarer: