fredag 20 juli 2012

Oh lonesome me

Så denna dag gick den med.
Extra sakta på nåt vis.
Ettåringen vaknade på helt fel sida i morse...men men, det gick över då hon gick och la sig ikväll ;)


Annars idag så kom vi (=läs jag) in i nåt slags bakskov.
Och eftersom vi (=läs jag) älskar saffran så fick det bli saffransknyten.
Riktigt fina bullar vart det.
Degen jäste inte som den borde ha gjort..men vart nöjd ändå.

Mellan jäsningarna så passade jag på att sitta i solen på balkongen.
Riktigt skönt idag trots dom stora mörka molnen som fanns på himlen under morgontimmarna.

Sprungit ikväll har jag också. Riktigt snabbt första varv, men det slutade i alla fall på 6km på 43 minuter och jag är nöjd!

Sist sprang jag 5km på 30 minuter så..det blir bättre och bättre...Gjorde ett bra första varv, var riktigt rask ändå.

Helgen då?
Ja ni, säg det, den som lever får se heter det ju...
Får ta varje dag som den kommer, vet inte vad det blir för väder än så det avgörs efter det.

Gud vad jag älskar denna långärmade tröja som jag hittade för ett par veckor sedan.
Så jäkla skönt, har så få långärmade tröjor så detta var ett riktigt fynd.

Nej nu vill katten att jag ska gå och lägga mig...kan ju vara bra så man är någorlunda pigg i morgon.

Kram och god natt!

Inga kommentarer: