fredag 20 juli 2012

I'm starting to wounder

Allmänt less nu. Hade massor planerat, dvs om diamantens pappa hade behagat att dyka upp då Det faktiskt var hans dag att vara med sitt barn. Skulle ha varit med henne i tisdags med men då skulle han åka redan vid lunch... Trött på att hon får stå åt sidan för hans egna saker på sommaren verkar så mycket viktigare. Man hade ju från början en deal med hjälp av familjerätten... Han har då och då påmint om den överenskommelsen, men tycker det är konstigt att det bara är viktigt ibland. Ja det är tur att min minsta har en trofast moder som fullkomligt älskar henne villkorslöst och som viger sitt liv åt sina underbaringar! Så då fick jag ur mig lite frustration. Igår så mätte jag mig och har tappat ytterligare 1cm i midjan och 1cm under bysten =) I morgon ska jag springa igen.. I morgon får vi hoppas på bättre väder också, vilket spöregn och ett sånt otroligt åskoväder det var. Åskade så sjukt länge också. Fast regnat på plåttaket smattrade så härligt, kanske därför jag somnade i soffan på Lillfisens vila? Jag och trollet skulle se en för oss ny film, och jag däckade :) Nej dax att sova igen, upp tidigt och iväg på en gång då man vaknar! God natt och kram!!

Inga kommentarer: