tisdag 17 juli 2012

Life goes on

Jag lever...och trodde jag skulle hinna blogga lite mer, men samtalet med Tant Rosa drog ut på tiden så det får bli en kortis.
Har kommit in efter en springtur på 5 km.
Personbästa vart det också..jag var riktigt rask andra varvet(för att vara jag) så jag hoppas jag finner kraften även nästa gång.

Nu är man väl laddad för en 80 minuter lång cykeltur i morgon med cykelkärran i släptåg?
Tack tant rosa för att jag kunde snacka med dig i telefonen samtidigt som jag sprang, tiden gick fortare då.
5 km på 30 minuter, och förut har det tagit 45 minuter, så jag måste då haft mycket frustration i kroppen om det gick så bra.
Nöjd är jag.
Min 4 åring ser verkligen fram emot morgondagen..åh så hon längtar.
Och badkläderna ska packas ner...utifall att.

Nej nu ska jag hoppa i duschen och sedan rumbla lite innan jag möter min älskare..Blund, John Blund!

Ta hand om er, sov gott
och
Kram!

Inga kommentarer: