tisdag 24 juli 2012

One last time

 I morse var det då dax för ännu en löprunda.
Och man märker verkligen vilken skillnad det är då man har ätit frukost och de gånger man inte gjort det.
Denna gång hann jag inte äta frukost, lillfisens frukost drog ut på tiden (hon är så gnölig nu)..så när väl hennes pappa kom så var det bara att bege sig direkt till spåret..tryckte en banan bara.

7 km vart det idag. Fast det var tunga km idag. Knäna värkte lite och det var lite för varmt i spåret för min smak så..men sen beror nog mycket också av bristen på frukost.
Men men 7km är bättre än inget och så påbörjade jag en ny omgång av min armhävningsapp.
Sen efter språngturen så cyklade jag hem och åt frukost/lunch och sedan stack jag iväg och plockade blåbär.
Vart biten av nåt, ont som f*n gjorde det..och i ryggen dessutom.
Va fan skulle den där och göra?

Sedan på kvällen tog jag bla denna bild.
Himlen var verkligen vacker...men ack vad lurad man vart för helt plötsligt öppnade himlen sig totalt. Aldrig varit så blöt förut.
Det stod en kvinna vid soprummet och skyddade sig mot den tunga skuren som kom. Hon stod där med sin hund.
Så jag sprang upp till mig och kom ner med ett paraply till henne.
Hon såg ut att behöva det, för regnet var inte nådigt.

Dagens + :
Män med bar överkropp.
En och annan överkropp fick man spana på idag.
Det är ju helt fantastiskt.
På badstranden finns det säkert flera stycken, men då man aldrig är där så blir man väldigt glad då man får ögna det på andra ställen istället.


Dagens - :
vädret, fast då jag tände grillen så slutade det regna, lucky mee.
MEN fick inte till Halloumin idag...och det jag fick se fick mig att bli lite illamående så kanske är det så att jag har ätit halloumi för sista gången?

Nej hopp i säng.
Onsdagen innebär minst 2 besök.
Upp tidigt (behöver inte ställa väckaren då lillfisen vaknar före tuppen..vart är MIN sovmorgon?) och städa, sedan göra paj(sockerfri) till gäst 1, och ev får gäst två en bit med.

Blir en spännande morgondag..så också på fredag.
På torsdag är det springa igen.
Lördag blir det Övik, söndag blir det nog springa igen då jag inte vet när jag kommer hem på lördagen...Fina dagar att se fram emot.
Spännande!

Åh en sån bra vecka detta blir.

Nu blir det sängen.
Sov gott och kram till er!

Inga kommentarer: