tisdag 3 juli 2012

Every breath you take

Snabb-bloggar från mobilen. Bra dag och min lilla 4åring har blivit bästis med ryskan under oss. Kan inte skriva allt nu men man kan säga att dom utbytt gåvor. Jag har under kvällen fått handlat inför helgen och då köpte jag blomjord äntligen Så då passade jag under sista 40 minuterna av morden i midsomer att plantera om nästan alla växter och Ge dom alla större krukor att växa i. Hoppas bland annat att avocadon kommer igång igen med större kruka. Ligger just nu och gosar med Totte i sängen...han är så mysig att ha breve sig när man sover. Och nu då jag tittar i taket så ser jag en spindel...skit!! Barnen har haft en toppendag idag och jag håller på och testar en ny grej på lillfisen nu så jag får berätta mer en annan gång om det och vad hon gjorde uppe på köksbordet idag. Nu ska jag sova. Natt och kram till er?

Inga kommentarer: