tisdag 13 januari 2009

Utmaning!


Jag kommer från:Härnösand är jag född och uppvuxen och tack och lov utflyttad därifrån sen 1½ år tillbaka
Jag är just nu: Framför datorn
Hur gammal är jag: 25 år gammal...40 år kvar till pension :-D
Tycker jag om någon just nu: Ja flera stycken. Främst Emilia.
Om sex månader är jag: Förhoppningsvis: Rikare, sundare och gravidare :-P
Gröna eller röda äpplen: Jag gillar Royal Gala
Vem ringer jag när jag är arg eller ledsen: Tobba.. men om jag är arg på honom så ringer jag nog Jenny
Gillar jag golf: Ehh.. på Nintendo Wii är det rätt okej ;-)
Den tiden gick jag upp idag: 06:22..skulle upp och träna
Har jag sovit i egen säng inatt: ja det klart...vill inte sova i nån annan säng heller
Har jag strumpor på mig nu: nej är strumplös
Hur jag svarar i telefonen: Ja det är Tina, är det skyddat nummer: Ja hallå
Är jag ensam nu: ja, Emilia sover som en stock.
Vad ska jag göra ikväll: Ja eftersom min rygg bråkar med mig så vart det ingen promenad ikväll..ska lägga mig med vetekudden
Vad ska jag göra imorgon: Ingen aning, måste på coop, tyvärr blir det nog ingen träning..kanske en promenad.
Var vill jag bo när jag blir stor: Ehh.. gärna i ett hus strax utanför stan
Är det okej att gråta: Ja det klart.
När grät jag senast: Nu ikväll då jag hade så ont i ryggen
Vilken årstid tycker jag bäst om: Gillar vintern..man får klä på sig..och så svettas jag mer sällan då.
Laddar jag ner film och musik från internet: ja ibland.
Vad skulle jag göra om jag vann en miljon: Operera mig.
Bär jag glasögon eller linser: Ja jag har glasögon
Tycker jag det är viktigt att ha märkeskläder: Nej absolut inte.. har aldrig haft ett märkesplagg på mig hittills och det har gått bra ändå.
När kliver jag upp ur sängen på helgerna: 8 varje lördag och sedan spontanmornar på söndagarna.
Har jag piercing: Nej det har jag inte
Vill jag gifta mig: Ja det klart jag vill gifta mig, vill väl de flesta tjejer? :-)
Vill jag ha barn: Ja jag vill ha minst 3 st...
Solar jag ofta: Inte ofta, men lite på sommaren, har så lätt för att bränna mig
Är jag bra på att laga mat: Ja det tycker jag.. är ju bara jag som lagar maten här så klagar han får han laga maten själv :-P
Gillar jag att dansa: Det ser så kul ut, men jag kan inte, vill kunna bugga.
Är jag flygrädd: Det kan man påstå
Hur vig är jag: Vig som ett kylskåp
Vad dricker jag helst när jag är törstig: Vatten, Umeå har så gott vatten.
Vilken är min favoritglass: Om jag nu ska äta glass så gärna nåt med jordgubb
Tror jag på ett liv efter döden: Ja det måste jag
Tycker jag om sushi: Nej jag skulle inte tro det
Vad äter jag helst när jag ser på film: Popcorn eller grönsaksstavar med dipp
Lever mina föräldrar tillsammans: japp det gör dom, dom stretar på
Vad heter jag i mellannamn: Tina Helene
Är jag morgon eller kvällsmänniska: Jag var morgonmänniska INNAN Emilia kom, nu är jag kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har jag: Blåa
Vilken hårfärg har jag naturligt: Blond...
Vilka hårfärger har jag haft: Många, blått, svart, blå/svart, rött, brunt och alla dessa i olika nyanser.
Har jag nångång gråtit mig till sömns: Ja
Biter jag på naglarna: Nej jag kan inte
Är jag beroende av något: Tragiskt nog sex.
Hur ofta tränar/motionerar jag: Jag försöker att antingen träna 3 gånger i veckan eller att promenera varje dag
Senaste låten jag hörde: Det vackraste med Cecilia Vennersten på Lugna Favoriter
Vad gör jag på helgerna: Löser melodikryss på lördagen, sen tar jag resten av helgen som den kommer, om jag inte har nåt planerat dvs.
Brukar jag bädda sängen: Nja...bara då det kommer folk
Hur många timmar sover jag per natt: 6 timmar kanske... för lite egentligen.
Senaste bok: ehh läser aldrig böcker
Har jag kysst nån under den senaste veckan: Nja det har jag.. min dotter varje dag och Tobba ibland
Vad vad det senaste jag sa: Puss puss
Önskar jag att jag bodde nån annanstans: jo ..är ganska rastlös och skulle jag bo på samma ställe i ett år isträck så skulle det vara rekord. Har inte gjort det hittills.
Vem kramade jag senast: Emilia då hon skulle sova.
Saknar du någon nu: Ja jag saknar en vän som alltid får mig på bra humör..men h*n bor alldeles för långt bort.
Hur många lampor har jag i mitt rum: i sovrummet finns det 10 lampor om man ska räkna med adventsljusstaken som jag inte hunnit ta upp i förrådet än :-P
Vem ringde mig senast: Tobba ringde mig
Gillar jag att slåss:Nja då jag blir riktigt arg skulle jag behöva nåt att slå på...
Vilken är min favoritfärg: Svart, lila, grönt och rosa.
Sminkar jag mig: Ja lite varje dag..vill känna mig fräsch... men ser det inte som ett tvång..ibland kan det gå flera veckor utan att jag sminkar mig också.

Inga kommentarer: