tisdag 27 januari 2009

Värdelöst vetande


HAR DU NÅGONSIN:
Sagt nej till samlag: hmm...ja det har hänt.
Varit medvetslös: Nej det tror jag inte
Hånglat med nån riktigt ful: Jajjemän*haha*
Hånglat med fler än 50 pers: ja det har hänt :-$
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll: Nja.. 3 är mitt "personbästa" *haha*
Gjort något riktigt dumt: ja det klart..
Gjort något du verkligen ångrar: Ja det har jag
Blivit full på ett släktkalas: hmm.. nej det har jag inte..släktkalasen är så sällan.
Varit full i skolan: nej det har jag inte heller.
Blivit portad ifrån en krog: nej det har jag inte heller
Varit full på julafton: Absolut inte..julafton är helig från sprit.
Varit nykter på nyårsafton: japp... Nyår 2007. Var gravid då.
Slagit sönder en tv: Nej det har jag inte.
Önskat att du var det motsatta könet: Oooh ja många gånger.
Varit gravid: Japp, 2gånger.
vill ha barn: Ja det klart, fler än 3 gärna.
Överdoserat: Det beror på vad.. men knark=nej.
Åkt ambulans: Japp många gånger
Gjort nåt olagligt: Nu förstår jag inte.... ;-)
Fått din mamma att gråta: ja det har jag
Blivit polisanmäld: Japp det har jag
Slagit ner någon: Nej det har jag inte
Skämts över dina föräldrar: JA många gånger
Skämts över dig själv: Absolut
Ätit från en papperskorg: Nej aldrig.
Kissat ner dig av skratt: Nja då jag var höggravid.. fast det var ju inte mycket som kom tack och lov.
Sagt jag älskar dig och menat det: ja det klart.

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng: Tobba
Såg dig gråta: Hmm... Emilia
Du gick på bio med: Bio Vad är det? :-D Anders och Anna då jag var höggravid.
Du gick på stan med: Tobba
Skällde på dig: Tobba
Skickade ett e-mail till dig: Johanna

BLANDAT

Tar du droger: Nej!
Dricker du: Nja har börjat lite smått.
Vem är din bästa vän: För en gångs skull så har jag ingen.
Vad är du mest rädd för: Döden
Vilka kläder sover du i: Naken annars t-shirt och trosor
Vart vill du gifta dig: I Stigsjö Kyrka.
Vad hatar du verkligen: Ignorans och arbetslöshet
Varit kär: Ja många gånger.
Är du ett hälsofreak: Hahaha, skulle inte tro det.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Nja inte direkt...
Är du ensam nu: Japp, Tobba är på jobbet och Emilia sover.
Vill du ha barn: Ja...vill gärna ha en till snart.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit: Ja det har jag.
Köpt någonting: Japp, mat!
Varit sjuk: Nej det har jag inte *peppar peppar*
Sjungit: Ja jag sjunger varje dag.
Sagt jag älskar dig: Jo till Emilia varje dag.
Velat säga till någon att du älskar den: Ja
Träffat någon ny: Nej inte direkt.
Saknat någon: Ja det klart.
Kramat någon: Ja det har jag
pussat någon: Ja det har jag
HAR JAG
Digitalkamera: Ja vi har två.
Telefon på rummet: Nja hemtelefon Ja. Fast inte så länge till.
Egen dator: Nej tyvärr inte.
Könssjukdom: Nej tack och lov
Husdjur: Nej sambon är allergisk.
Bra kompisar: Nja dom är få.
Pojkvän/flickvän: Sambo till och med.

Inga kommentarer: