torsdag 29 januari 2009

Köttfärs med innehåll.... Riven ost med smak och stekt bacon.
Skjuts in i ugnen
Efter halva tiden häll på buljong så att det får puttra i det.

Sedan blir resultatet inte så vackert, men gott.

Idag har jag med denna rätt lagat 4 olika rätter, igår bakade jag bullar till 23tiden(huvudvärk idag)
Sedan idag ska jag också baka negerbollar. Sen är det nog färdigbakat för i år känns dte som *haha*
Men det är ju till kalaset för Emilia. så...

Idag har jag varit på stan, Station med Johanna och käkat lunch och surrat en massa. Så länge sen och så roligt.
Så skönt att få träffa en vuxen människa, kändes länge sen det med i och med Emilias förkylning och så. Guess what, hon har fått tillbaka den igen, fick i tisdags, Tobba som smittat henne denna gång. Så nu får vi se när hon blir fri den.

Ikväll då Emilia är lagd så ska jag gå ner till grannarna och surra och fika, det ska bli skoj. Så jäkla praktiskt, bara att ta med babyvakten. Jaja

nu ska jag laga mat igen.

Bye bye

p.s: hittade världens sötaste Kofta på rea idag. Den kostade 149 kr egentligen, men 49 kr på rean bara :-)
Perfekt för henne att ha då hon ska gå på dagis.

d.s

Inga kommentarer: