måndag 12 januari 2009

Tillbakablickar.

Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut?
Födde barn
Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2009?
Nja brukar inte avlägga nåt nyårslöfte..lätta att bryta...

Fick någon i din närhet barn?
japp , Jenny fick Isabella, Therese(Fredrik) fick Albin, Ulrika(Fredrik) fick Tilia, Johanna(Johan) fick Erik, Sara(Roger) fick Anton.

Dog någon i din närhet?
Ja tyvärr dog Lena.

Vilka länder besökte du?
Nja ett land, Danmark

Vad skulle du vilja ha 2009 som du saknade 2008?
tvillingar :-P

Vilket datum från 2008 kommer du minnas, och varför?
Nja minns 2 datum. 31 maj då emilia vart till, 6 mars då hon föddes.

.Vad var det största du åstadkom?
min viktökning under graviditeten. Gick upp som mest 23kg!!
Sen att jag står på mig mer. Säger vad jag tycker.

Vad var ditt största misslyckande?
Jobbmöjligheter.

Vems beteende förtjänade att firas?
Lillemors... en stark personlighet och en kvinna som kommer med så mycket kloka råd.

Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg?
Nämner inget namn, men DU ska passa dig för att sprida så mycket skit omkring dig!

Var tog det mesta av dina pengar vägen?
Troligast räkningar som vanligt, och mat.

Vad gjorde dig jätte-, jätte-, jätteexhalterad?
Att få se min dotter växa upp och bli en sån vacker tjej som har så mycket bus för sig. Även jobbet.

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2008?
Petter feat. Säkert! - Logiskt

Bästa filmer 2008?
27 dresses, Drillbit Taylor, Kung Fu panda, Sex and the City-the Movie och Nöjesmassakern på box.

Vad önskar du att du hade gjort mer av?
Städat och slutat lyssna på skitsnack

Vad önskar du att du hade gjort mindre av?
Stressat och vattnat blommor.

Favorit-TV-program?
Desperate Houswives, Grey's Anatomy, Dobidoo,

Vilken var den bästa boken du läste?
hmm... Den som inte tar bort luddet...

Vad gjorde du på din födelsedag?
hmm.. mina föräldrar kom upp och vi fikade ihop. Var en lugn fördelsedag då jag bor långt bort. Praktiskt då man fyller jämnt, ingen som kan hitta på jävulskap :-P

Hur skulle du beskriva din stil 2008?
Slacker med en gnutta sexighet :-P

Hur höll du dig ifrån att bli galen?
Galen måste man bli, ett år utan galenhet är inget normalt år :-P

Vem saknar du?
Louise(som Emilia har ett av sina andranamn från), Patrik nr3, Jenny och Linnea och Barbro- hon bruka rkunna boosta mitt självförtroende.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Har inte en...har flera. Ni vet vilka ni är;-)

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2008:
Trodde att folk kunde förändra sig och vara ärliga, men upptäckte att en tjej som jag trodde kunde bli en vän bara ljög och snacka en massa skit. Så jag lärde mig att inte vara så jäkla blåögd och tro gott om alla.

Lärde du dig något nytt under 2008?
Ja hur man tar hand om ett barn *haha* fast det är inte så svårt..bara ibland. Jag lärde mig hur man bakar en kladdkaka.

Inga kommentarer: