fredag 23 januari 2009

Månadens varor!






Tänkte publicera mina månadens varor. Varje månad tror jag att det är som man får hem från ICA(om man har ica-kort) vilka varor man får procentrabatt på. Det kan vara varor man handlat för länge sen eller varor man handlar ofta.
Så här kommer de:
Potatismos, var ett tag sen nu. Min sambo som passar på att köpa det då han handlar.Kiviks lättdryck. Vi handlade 10 st i december, men har fortfarande inte druckit upp dom.
Hittade ingen bättre bild, men det ska vara 3-pack med nappar. Inhandlas nån gång ibland.


Det här är en sak som min sambo tidigare köpte mycket av. Främst då vi låg på BB. Så det var ändå ett par månader sen.

Svennes är mildare än kalles, därför har vi bytt märke så jag också kan äta kaviar.

Busted. Jag älskar mörk choklad.
Oroar mig dock för nästa månads varor.
Nä nu ska jag ta ut min kära dotter på promenad i vagnen. Är astrött och skulle behöva sova, men vad gör man då man oftast är själv med henne? jo man sover inte.

Ha en bra helg!

Kram

Inga kommentarer: