tisdag 21 april 2009

Allmänt

Sitter här och väntar på DHW. Snart är kl 21.
Skönt att sambon jobbar. Jag har blivit så hes... Emilia som har smittat mig... Känner att halsmandlarna är lite svullna.

Idag då vi hämtade henne på dagis så berättade personalen att Riitta är sjukskriven i en månad för nån kota i ryggen. Det är synd för hon är ju den enda som arbetat på huset sen det öppnade. Och då Emilias avdelning öppnade så var det hon och 2 nya som började där. Jag hade tyckt att det hade varit bättre om det hade varit 2 som jobbat i huset tidigare och en ny. För killarna på avdelningen har ingen koll på nånting tyvärr. Allting känns mer förvirrat nu.

Sen eftersom hon är sjukskriven från och till och nu en hel månad så är det inte samma personer som finns där då man hämtar eller lämnar henne. Främst på eftermiddan så är det alltid nån ny..det är synd för man får ingen kontakt.. eller jag som förälder känner mig inte trygg i det hela. Så det gör ju att själva flytten till Blåkulla till hösten blir så mycket enklare. Nu har jag ingen ångest alls över att byta dagis. Har bara hört gott om Blåkulla... håller tummarna

Inga kommentarer: