onsdag 15 april 2009

så pinsamt

Igår så åkte vi på coop och gjorde en del inhandlingar.... jag stannade kvar en stund i butiken men hann ändå ut före sambon med Emilia. Han självutcheckar och kommer mot mig, vi går in mot Expert och ska kolla upp en sak och där inne så märker jag en sak... frågar sambon
"Betalade du den där?"
Han tittar på vad Emilia har i munnen och säger :"Nej det gjorde jag inte, jag såg inte att hon hade den".

Inne på coop gav jag henne en resesolkräm..(var en reseavdelning där det är smått av allt, små schampoflaskor, små deo's osv)
Min dotter har snattat för första gången :-S :-D Konstigt dock att det inte pep då dom rullade ut ur butiken..och att inte kassörskan såg det.. jaja..skit samma så kan det gå.

1 kommentar:

Lillan sa...

Hahaha gangsta-girl ;) ha en trevlig dag!!