tisdag 7 april 2009

Hallå hallej

Jävla hockey säger jag bara... tänk er.. om dryga 5 minuter hade jag suttit där..bänkad i tv-soffan med en god soppa och en skorpa för att se på ännu ett spännande avsnitt utav DHW. Men nej... jäkla hockey.
Fast... det kompenseras..Nästa tisdag är det dubbelavsnitt istället :-D

Lillemor var ju så snäll att hon sms:ade mig tidigare idag.. hon tyckte att jag behövde öva mig på att sms:a med nya telefonen. Jag håller med henne. Det är lite klurigt. Men jag ska inte tänka negativt nu..jag vet vad min tidigare telefon kunde prestera...måste ge denna en chans. Men den är lite beng att lära sig måste jag säga.
Nu har man lagt ut lite på tradera också. Tro mig, ni vill inte se min strykhög....2 ikea-kassar hjälper inte...har ju bestämt mig för att rensa ut bland alla Emilias kläder. Främst det mest tjejiga.... främst det mest fräscha...
Lillemor..Tradera skulle vara nåt för dig.. fattar du va mycket garner som finns där... porrsurfa lite där ;-)

Nä nu ska jag käka väldigt sen middag framför skit-hockeyn.. vet inte annars vad jag ska se..och sedan sy mer på dockan tror jag..eller stryka... hmm...svårt att bestämma mig.

Imorrn måste vi handla i alla fall. Tomt hemma. och det som finns är på väg ut av sig själv.

Och sen en annan sak. Vi var ju som sagt i fjällen och i Härnösand ett par dar. Men på den (enligt oss) korta tiden så har det blivit så himla dammigt? Hur är det möjligt? Så här fort brukar inte dammet lägga sig annars tycker jag.. hmm.. skumt.. jaja får väl se om jag hinner städa nånting innan jag går min andra introdag imorrn.. börjar kl 13... så imorrn kväll kan ni väl sms:a lite..för visst tänker ni väl lite på mig?? ;-)

Jo en dum sak med denna nokia... finns ju inga smileys.. lite jobbigt att inte kunna sätta riktiga uttryck på mina meddelanden

1 kommentar:

Anna sa...

men det måste ju finnas smileys :) jag hade en nokia 7610 supernova i 2 dagar (den pajjade) och på den fanns det smileysar..

tradera ja.. borde sälja lite av ebbisens kläder.. men det känns så hemskt.