torsdag 23 april 2009

I'm in love

Jo jag hade ju som sagt varit på Media Markt idag med min lilla familj.
Så jäkla stort, alltså det är ju billigt där så de är ju okej. Men ska du köpa ETT strykjärn så finns det inte typ 5 st olika att välja mellan utan typ 25 stycken. Ska du ha en mixer så fanns det en hel rad med bara mixar. Så det kan ju lätt bli lite för mycket av det goda.

Precis innan vi kom in på Media Markt så mötte vi en kvinna som kom ut ur butiken med inte mindre än 4 st platt-tv's. Jag tänkte såhär.. hon har säkert två barn, pojke och flicka såklart. Dom får var sin tv. Hon sätter en i vardagsrummet och den sista fjärde på antingen sovrummet deras eller på toa.
Det ultimata stället att ha en tv på. Främst under sjukdomsperioder.

Vi gick omkring där och kollade på lite olika tv-apparater, drömde oss bort i att Emilia nån gång i framtiden kan få en egen tv på rummet. Hur som helst så kommer vi fram till en JÄTTE där. Tv:n var väl på 70 tum tror jag.. pris..... 399.999kr. Vem f*n har råd med en sådan tv?

Vi stod och kollad epå tv-spels-konsoller. Väldigt sugna på ett wii efter att ha kollat på vilka slags spel dom har. men vi får se.. drömma får man ju. Men man fick grymt bra hjälp där.
Åh förresten... jag har blivit kär....jag som älskar giraffer och färgen rosa... inga giraffer dock, men den var rosa

1 kommentar: