måndag 20 april 2009

Jävla kukläkare

ja då har man äntligen fått tag på läkaren sin.
Besked: ring på onsdag igen om det inte har gått till sig.

Men HALLÅ??

i lördags då man ringde sjukvårdsupplysningen så säger personalen där att ring din vc på måndag och försök att få träffa läkaren för då har det gått så många dagar. Och så pratar jag med min läkare nu och så säger hon att man ska ringa på onsdag för det har inte gått tillräckligt många dagar än.

Berättade hela händelseförloppet för henne och hon sa det att om det inte är bra på onsdag så kan jag bli tvungen att komma in och ta ett salmonellaprov eftersom jag vart dålig efter pizzan i tisdags( ja vi syndade och beställde för en gångs skull pizza..dumt gjort).
Och så sa hon att om jag slutar kissa så måste jag läggas in och få dropp för då är jag uttorkad... men jag kissar nog lite ändå..men det var inte tillräckligt lite..jag är inte tillräckligt döende för att få läkarhjälp.

Jag är väldigt sällan sjuk, är jag sjuk så är jag som mest förkyld, men då man väl behöver läkare då gör dom allt för att man inte ska få träffa denne. Jag blir så jävla förbannad.
Jag mår verkligen skit. Har tappat all ork och vilja, och hur hade dom tänkt sig att jag skulle orka med att ta hand om min lilla dotter?? Har en sambo som måste jobba eftersom han har eget företag. Han kan liksom inte bara stanna upp och ta ut föräldraledigt....

Får väl fortsätta ringa sjukvårdsupplysningen eller så tills dom tar in en på en akuttid..hellre det än ingen tid alls

2 kommentarer:

Lillan sa...

Men jävla idioter i sjukvården! Vet du att jag läste fel på rubriken också, jag tyckte först att det stod Jävla kukälskare...hoppas det kan locka till ett litet skratt även fast du är dålig. Krya på dig!

Fangoria sa...

Men gud att du inte får komma direkt när du mår dåligt!? Vad sysslar de med? Här brukar det oftast inte vara nåt problem att komma samma dag eller dagen efter iallafall.
Hoppas att du snart får en tid så de kan ta reda på vad som är fel!