onsdag 8 april 2009

Jäkligt missnöjd

Okej jag är lite besviken
berättar kort... jag har jobbat mellan 13-21.30 och vid 18 tiden så vill min sambo att jag ska ringa för det var viktigt. Ringer honom och då berättar han att blöjan som han satte på Emilia kl 9 i morse (byxblöja) fortfarande satt kvar på henne.
Dels så vet vi att det är samma blöja eftersom jag brukar ibland eller ganska ofta sätta på henne en byxblöja som vi har hemma så att vi blir av med dom så att säga, och sen så brukar hon komma hem med en vanlig blöja. Sen denna gång hade min tönt till sambo :-P ritat en smiley på blöjan av någon knepig anledning.
Så då han kom hem och skulle bada henne vid 18 tiden så kände han en stank, då är inte blöjan bytt alls!
9 timmar!!! Så jäkla äckligt,.. okej hon hade inte bajsat, men hela hon hade ju luktat urin på lång väg... hur i h-vetet tänker dom.....??

3 kommentarer:

Fangoria sa...

Shit förstår verkligen att du är missnöjd, stackars liten, hur kan de göra så?

Anna sa...

ta upp det med personalen.. jag skulle inte bli glad om det hände för oss.. personalen är ju till för att ta hand om barnen.

Zandra sa...

Men fyy faan rent ut sagt! Du måste ta upp det med dom, så får det inte gå till! :(