måndag 27 april 2009

Leksaksbilen

We are doing it the Japanese style (stavning?).

Idag fick vi sofforna sålda. Så vi är på golvet.. eller vi har blåst upp madrassen så vi kommer upp oss lite, nu återstår bara problemet med soffa. Vi har hittat en vi vill ha, men den visade sig bli lite för dyr. Så nu kommer vi imorrn åka runt på div möbelfirmor för att försöka hitta oss en som vi vill ha.

Jag har försökt lägga in bilder på bilen som jag kör denna vecka då våran är på lackeringen. Men det har inte gått, så jag måste försöka i morrn istället. För jag kör runt i en leksaksbil. Och den är hårt körd idag. jag har verkligen försökt att göra allt för att ens kunna komma över 2000 varv på mätaren...går sådär. skulle aldrig för mitt liv nånsin köpa en sådan bil. Men det konstiga är att Emilia har bra mycket plats bak i bilen med bilbarnstolen...otroligt. Lättare att få in henne i den bilen än i våran egna :-D

Nä nu fortsätter ballarna...
Kram kram

Inga kommentarer: