onsdag 15 april 2009

Fortkörning?

Ja idag hände en grej då jag skulle åka över till Teg, tog en annan väg än vad jag brukar ta så när jag kom där körandes så upptäckte jag lite för sent att det var 30 sträcka och fartkamera. När jag kommit förbi 30 skyltarna så ser jag kameran..får hjärtat i halsgropen och tvärbromsar så att jag glider förbi kameran precis i 20 km/h. Nu är frågan:
Kommer jag få hem ett sånt där trevligt brev med bild på mig själv?

Det komiska med mig är att jag ibland eller ofta kanske är ganska disträ eller tror att jag kan göra allting samtidigt. Så denna gång höll jag på med att sms:a min morsa. Jag vet ju så mycket väl om att det är kamera där. Men denna gång var jag så inne i sms:andet att jag kom på det kanske för sent. Och det bästa var ändå att jag i det hela drar ner solskyddet ihop om att inte synas... hur blond är inte jag då?

Får se om brevet kommer.. väntar med spänning på en bild på mig..och minen främst :-D

1 kommentar:

Anna sa...

Har hört att det ska blixtra väldigt mkt så man kan inte missa det..