söndag 19 april 2009

Bilder från igår

Dessa hittade jag på Kappahl. Jätte-söta, och inte så typiskt tjejigt rosa heller.

Igår efter det lilla besöket på stan så hann vi komma till trapphuset, där träffade vi grannen under, Therésè. Hon frågade hur det var... (för då vi skulle åka ner på stan så träffade vi hennes man Fredrik så han hade sagt till henne att hon måste fråga mig hur det är eftersom han tyckte jag såg så trött ut)
Då hon frågade så bröt jag ihop totalt och berättade.... Hon sa att hon hoppades på att sambon skulle hjälpa till så mycket han kunde så att jag skulle få vila.

Efter en stund då vi skiljts åt så ligger jag på soffan och Emilia busar på golvet så får jag ett sms från henne med texten:"Titta utanför dörren"
Sambon gå och kollar och då står det denna goa flaska med en liten lapp där det står:
"Tinas Krya på dig, Den här behöver du! Hoppas du tycker om den, den är hur mumsig som helst, min favorit :-) Kram Therese"

Hon är så snäll och omtänksam. :-)

Nu är ju tanken att jag ska jobba på tisdag, men det vette 17 om jag kan det...får se hur jag mår som imorrn.

Nä nu måste jag gå.. jo ni ska få en till bild som sambon knäppte igår, min dotter är så omtänksam ;-) Hon måste ju se till att mamma får i sig mycket vätska :-D

1 kommentar:

Anna sa...

jag köpte ju en kjol och en t-shirt i det där mönstret från kappahl tidigare i veckan, men självklart i rosa :)

Och den där klänningen hon har på sista bilden är ju sååååå fin.. ebba har ju en oxå, fast den är alldeles för liten!