onsdag 15 april 2009

Nya jackan

Ja då är man hemma efter lämning på dagis. Ska fortsätta mitt eviga strykande.. stryker kläder som är tvättade..vi ska gå igenom dom, (Emilias gamla) och sälja på tradera. LOVE tradera, men det vet ni ju redan ;-)

Idag går en av mina auktioner ut..efter 20 ikväll nån gång, och budet är uppe i 46 kronor redan :-D

Åh jag måste bara visa. Igår var vi ju som bekant ute och handlade, och vi hittade ju en söt röd jacka till Emilia som hon kan ha på våren och försommaren.
Måste bara lägga in en bild på skönheten våran :-D
Hon var inte så positivt inställd på att stå upp och se in i kameran eftersom hon hellre ville bli buren :-DJag kan inte fatta att hon blivit så stor. Hon går ju, men kryper hellre då hon märker att det går fortare, och vilken fart sen...yrväder. Överallt. Och gärna i samma område som mamma, hon har blivit så grymt mammig...får inte vara själv nånstans. Och går jag iväg då hon leker med nånting så dröjer det högst 2 sekunder innan hon kryper iväg efter mig, lite jobbigt, och sambon som inte förstår det heller tyvärr.
Efter dagis idag måste jag ta mig till bvc och väga henne och så.. det är nåt som inte stämmer med hennes välmående känner jag. Så får se om hon ökat nånting. tycker hon växer så dåligt.

Min sambo jobbar idag, sen då han kommer hem så ska han och en kollega till han och hämta en skoterkälke i Piteå som han köpt på blocket. (sambon blocket, jag tradera) så han blir borta hela kvällen, fast på ett sätt gör inte det nånting, för då får jag Greys Anatomy för mig själv, han ska alltid se på Efterlyst.... hahaha the tv is mine!!!

Nej nu ska jag stryka kläder.
Jo igår .. berättade jag det förresten? Fick ju en present utav grannen under, hon hade varit på en affär och sett en grej som hon bara var tvungen att köpa till mig.. En giraff-figur.. en sådan man kan stryka fast på ett klädesplagg, så frågan är ju den, ska jag stryka fast den på Emilias plagg så att det ser normalt ut eller på ett av mina?? ;-)

Inga kommentarer: