onsdag 22 april 2009

Tråk

Jaha då sitter man här igen i bloggträsket.
Sitter och betalar lite räkningar.
Imorgon är det torsdag och då är Emilia ledig från dagis. Imorrn ska stjärnstudio vara på barnens Hus så vi ska dit och fota henne hade vi tänkt. Tänkte passa på direkt då dom öppnar för då är hon som gladast *peppar peppar*
Tröttsamt då man inte hittar en räkning. Jag vet vart jag la den då jag fick den.. jag la den uppe på skrivaren...nu ligger den inte kvar *suck* Får leta ännu mera.


Annars då....? jo idag på dagis fick vi veta att Riitta då var sjukskriven för fel på kota i ryggen (fast det visste vi redan) Och igår då vi kom och hämtade Emilia så tyckte vi att grabbarna grus verkade vara lite sura...så idag fick vi veta att Marcus också var typ sjukskriven för om han hade sträckt ryggen eller nåt... jag säger ju det.. det är mycket säkrare att arbeta inom åldringsvården..där behöver man inte bära runt på pensionärerna ;-)

Inga kommentarer: