torsdag 9 april 2009

Vann inte

Jaha.. idag var det skärtorsdag.. jag har inte åkt än... putsar på kvasten fortfarande. ;-)

Så nu har man lämnat dottern på dagis. Riitta var ledig idag men pratade med grabbarna. Och dom tyckte det var konstigt eftersom dom har som rutin att byta 2 gånger om dagen minst.
Jo jag tyckte också att det var konstigt.. men berättade om byxblöjan (dock inte smileysen).. så vi hoppas det blir bättre framöver.

Idag blir en lugn dag, vi ska se om sambon fått in pengar efter dödsboet..har han det så ska vi köpa regnkläder...annars hade vi varit tvungna att vänta till slutet av månaden

Vi hittade igår jättefina kläder..så himla söta.. så jag hoppas vi kan handla dom idag.
Förresten så budade jag på stövlarna med giraff på... satte ett högsta bud och åkte och jobba...men vann dom inte :-( Personen som vann dom fick dom för en krona mer än vad jag gett för dom :-(
Så jäkla snopet.
Men men.
It was not ment to be.

Nej nu ska jag ta och byta om och börja stryka.

Flyg lugnt ;-)

Inga kommentarer: