måndag 15 juni 2009

Går inget vettigt på tv

Så vi tar en trams-lista till.

1. Har du rökt?
Jo man hade en feströkar-period, den dyker upp vid riktigt "lyckade" tillfällen..eller hur Anna?? :-P

2. Har du snusat?
Nej...då jag var barn så lovade jag pappa att inte dricka, röka eller snusa då jag blev äldre. 1 av 3 är väl inte dåligt?

3. Har du varit full?
*visslar och tittar ut genom fönstret helt oskyldigt*

4. Har du legat i sängen brevid en kille?
Ehh.. jo det kan man säga.

5. Har du blivit dumpad??
Jo det har man ju blivit.

6. Har du blivit slagen allvarligt?
mmm

7. Tar du droger?
Nej...skulle inte tro det.

8. Har du strulat med en tjej?
Ja Anna, vad säger du? :-P

9. Har du pussat en tjej?
....Anna svarar du på denna ;-P

10. Hatar du någon?
Nja hata är ett starkt ord, men tycker mindre om finns det ju.

11. Älskar du någon?
Min dotter såklart.

12. Har några av dina vänner svikit dig?
Ja vart ska man börja?

13. Har du ljugit för nån?
Ja det har nog de flesta gjort.

14. Har du legat brevid en tjej i sängen?
hmm... jo det tror jag.

15. Hatar du dig själv?
Ibland... bara pga att jag aldrig kan lyssna på mina egna råd.

16. Gillar du orange?
Ehh... det beror på vad.

17. Har du haft oskyddat sex?
Ja det har jag...

18. Har du nån sjukdom?
Nej det hoppas jag inte.

19. Har du skämt ut dig för nån du gillar?
mmmm tyvärr. Och jag lär mig aldrig. Men får tänka:"jag bjuder på det".

20. Har du en gris?
Nja... en riktigt söt liten gris ligger i sin lilla säng och sussar just nu.

21. Äger du en plattång?
Nej mitt hår är nog platt :-P

22. Har du en bror?
Jo. Fick 2 för 1 erbjudande :-P

23. Har du sjukt bra humor?
Ja det tycker jag, ibland kan den skena iväg...men det brukar jag bjuda på ;-)

24. Är du brunett?
Blondiner har det roligare :-P

25. Gillar du att stå i duschen flera timmar?
Jo att duscha är det underbaraste som finns... nästan ;-)

26. Tycker du om hästar?
Jo det gör jag...dom är väl söta...

27. Har du en hund?
Nej det råder allergi i hemmet, men har haft,

28. Har du skilda föräldrar?
Nej..still going strong

29. Har du gått på simskola?
Ja hade man nåt val då man gick i lågstadiet?

30. Har du sagt bög till en kille?
Nja..det har jag säkert gjort, fast inte menat det som nåt dåligt.

31. Har du sagt fitta till en tjej?
Nej det har jag inte.

32. Har du fuskat?
Jajjemän... inte stolt över det, men gjort är gjort.

33. Har du en tv på ditt rum?
Nja... i vardagsrummet i alla fall.

34. Har du lunar?
Oj, det måste ha varit hur många år sedan som helst som jag hade det. Man växer ju upp ju.

35. Har du MSN?
Självklart.

36. Gillar du att festa?
Jo det gör jag, gör det så sällan men älskar att festa.

37. Har du bruna ögon?
Nej blåa..

38. Gillar du att fota?
Jo jag fotar en del då man har en bra kamera på mobilen.

39. Har du sett dig själv brinna?
eh nej...

40. Hjälper du dina vänner?
Ja i den mån det går.

41. Gillar du tacos?
Ja det är mums.

42. Har du dansat?
Nja vill inte skrämma upp folk :-D

43. Tycker du att du är söt?
Nej det gör jag inte.

44. Har du spelat fotboll?
Japp 7 eller 8 år vart det, slutade då man vann serien..sluta på topp ;-)

45. Äger du en lacoste-tröja?
Nej det gör jag inte, men vill äga ett par Lacoste-skor från nilssons (heter dom det?)

46. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får?
Nej det har jag inte tid med.

47. Har du ätit sniglar?
Nej bevare mig väl.

48. Äger du en locktång?
Ja och undrar varför... får inte till det ändå.

49. Gillar du att tugga tuggummi?
Ja det har blivit så nu då man vill hålla karra-suget på avstånd och samtidigt dofta gott ur munnen. 2 fördelar i ett.

50. Borstar du tänderna varje morgon och kväll?
Jo det gör jag, och trots att jag blir 26 i år så har jag fortfarande inga hål.

51. Gillar du kläder?
Ja det gör jag, främst kläder som matchar till kjolar.

52. Hatar du falska vänner?
Ja det klart, förstår inte hur dom kan stå ut med sig själva.

53. Gillar du räkna matte?
Eh... gångertabellen och plus... resten hoppar jag. Jo men ingen gillar väl minus på kontot? ;-)

54. Är Måns Zelmerlöv snygg?
Eh... nja inte min smak.

55. Har du gråtit inför en vän?
Ja det har jag, men det var länge sen.

56. Kan du sjunga?
I duschen och i bilen då ingen hör så låter det som bäst :-D

57. Har du sett nån dö?
Ja 1, och sedan hittat 2 stycken döda, och sett 1 i kistan.

58. Säger du vad du vill?
Gjorde ofta det ett tag då självförtroende var som starkast, men nu har det sjunkit i antal.

59. Är du stor?
Ja tyvärr, men alla kan ju inte vara smala och snygga, nån måste ju offra sig.

60. Väger du mer än 50?
..... japp. Skulle inte vilja väga mindre än 60 kg med tanke på längden min.

61. Är du längre än 1.70?
Nej..166,5.

62. Är du kortare än 1.60?
Läs svaret ovan.

63. Älskar du sommaren?
Personligen: Nej, så jäkla varmt. Men annars är det trevligt att titta på folk :-D

65. Har du mer än 6 par skor?
Ja det gör jag

66. Brukar du sjunga när du är i duschen?
Ja varje gång. Nynnar till och med hos tandläkaren..finns en sång för varje ställe.

67. Har du hoppat ut ifrån ett fönster?
Ja det har jag

68. Har du mer än 3 par mjukisbyxor?
Tror faktiskt det är 3 st precis.

69. Gillar du att städa?
Hmm... om jag får betalt för det så.

70. Gillar du att sova länge?
Ja det är inte helt fel att göra ibland.

71. Har du varit med om en olycka?
Ja..2 gånger med cykel och 2 gånger med bil.

72. Är du förvirrad?
Jo det kan mina vänner intyga om.

73. Har du mer än 6 par byxor?
Ja, men kan dock inte använda alla än.

74. Har du förlorat en vän?
Jo det har jag...men det är hennes förlust.

75. Gillar du att shoppa?
Vilken tjej gör INTE det? Fast det är roligast att shoppa med någon.

76. Har du varit i Paris?
Nej det har jag inte.

77. Gillar du spindlar?
Usch nej..en fobi. Spindlar är INTE snälla! Jag skiter i vilka kryp dom håller undan.

78. Klarar du dig själv?
Ja då jag sist var singel så gjorde jag det.

79. Har du lagat mat?
Ja det är ju jag som gör det i detta hushåll. Emilia är bara 15 månader, så det är lite tidigt att lära upp henne än.

80. Är du klantig?
Behöver jag verkligen förklara?

81. Har du foppatofflor?
Nej inte nu, men har haft. Gula såklart, fast de gick sönder.

82. Har du mer än 20 låtar på din dator?
Ja det kan jag garantera.

83. Sminkar du dig innan jobbet?
Ja vanligast blir mascara, ögonskugga ibland, men enkel sminkning uppskattas mer på jobbet.

84. Har du träffat en kändis?
Jo det har jag kanske.

85. Har du mer än 7 par nagelack?
Eh.. nej.. har alltid varit usel på att använda sånt.

86. Har du busringt?
Hahaha.. jag, Krille och Jenny....Lillemor? kommer inte ihåg, Krille och jag kommer jag defenitivt ihåg.

87. Har du skällt på din bror?
Japp.. ordentligt, kallade honom för idiot..

88. Har du en vän som skiter i dig?
Ja det kan man säga.. fast hon är inte en vän längre... den sk vänskapen slutade duga för henne innan hon fick barn.

89. Har du velat göra saker men vågar inte?
Ja det klart, senast idag... och säkerligen i morrn också... men folk kan ju se :-P

90. Sover du med något gosedjur?
Nej jag känner mig ganska trygg nu då jag är 25 att sova själv :-D

91. Har du åkt nånstans utan att du får?
Ja det har jag säkert... har rymt hemifrån en gång.

92. har du tältat ?
Ja tyvärr.

94. Har du bränt dig?
På brödrost? Ja, i solen? JA

95. Har du lekt med levandeljus?
Ja det klart, alla är vi nån gång nyfikna som ung.

96. Har du en katt?
Nej allergi i hemmet som sagt.

97. Skäms du?
Japp...och tror jag kommer få erfara det mycket snart.

99. Tycker du om gurka?
totalt full av vatten och inga vitaminer, men vem gillar inte gurka? ;-)

100. Är det här sista frågan?
Ja men internet är fullt av dessa tester.. It will be more *mohahaha*

Inga kommentarer: