onsdag 10 juni 2009

Sakta men säkert

Sakta men säkert så tar den sig, läser på som 17, men som sagt det bästa hade vart att ha en bärbar, då hade jag kunnat ligga i sängen och göra detta nu.
Men som ni ser så har texten ändrats. HTML-koder (puh). Men det tar sig sa mordbrännarn.
Hinner bara göra en grej per dag, ska ju jobba alla dagar utom helgen (tack och lov) så jag får sitta på kvällarna tills jag får till det som jag vill. Håller på att försöka lära mig hur man fixar in HTML-koder i inlägg, för alla stilar på dotterns namn vill inte visa sig utan dom koderna, så det får väl bli morgondagens uppgift, har hittat så fina stilar, men kan som sagt inte bestämma mig.
Då jag fått till det så får jag anordna en tävling eller liknande ;) för tatueringen vill jag ha gjord innan jul.

Nä nu ska jag sova, upp tidigt med dottern på dagis. Ska duscha också innan så man inte skrämmer barnen :D

Inga kommentarer: