söndag 28 juni 2009

oj oj

Jag hinner inte med mig, har jobbat så mycket nu och sedan haft ett väldigt aktivt barn så man blir ju alldeles slut.

Igår så arbetade jag delat pass. Slutade kvart i tio och cyklade hemåt. Cruesing i stan så man var ju tvungen att leda cykeln för det var verkligen folk överallt. En del snygga bilar, men kunde inte stanna och titta för jag var jättesvettig så jag ville hem och duscha.
Sedan fika och sen vart det sängen. Slocknade på en grisblink.

Upp tidigt i morse och åka på jobbet. Gick bra att jobba, fått mycket positiv respons från vårdtagarna så det är ju kul det.

Nu håller jag på att tvätta, men upptäckte att tvättmedlet var slut :-( Har sms:at grannen under, men hon ser aldrig sms:en, eller så glömmer hon att svara, eller så är inte mobilen med henne alls. Lite synd för jag hatar att ringa folk, sms är så mycket enklare...

hmm..ska försöka lösa det på nåt sätt..för jag kommer inte ut för alla kläder är i tvättkorgen.

Nä nu ska jag sola. Ladda upp inför morgondagen också..ska lämna tösen 6:50 på dagis, så det lär bli intressant :-D

kram

Inga kommentarer: