måndag 1 juni 2009

Hur står det till?


I morrn kl 15:45 ska jag åka och ta blodtrycket. Gjorde ju det i mars senast, så det är liksom dags.
Fick en bra tid för då kan T ta dottern, för man ska sitta i 10 minuter alldeles tyst med högerarmen liggandes på en kudde, och sist så gick det sådär, satt och sjöng för dottern då för att hon inte skulle bli allt för uttråkad, jag har alltid haft bra blodtryck, men extra viktigt att kolla det nu med jämna mellanrum. Men nu är dottern vääääldigt rörlig, och sitta still i en vagn kan jag ju glömma, så ... hmm.. jag hoppas han kan ta henne en stund i alla fall. Sen kommer hon in och tar blodtrycket, och sen ska man sitta stilla en stund till och efter nån minut ska man ta ett till blodtryck. Så jag håller tummarna, men det borde inte vara nåt problem.

Nä nu måste jag göra nåt vettigt.

Kram!

Inga kommentarer: