tisdag 9 juni 2009

Världens bästa tisdag


Ja det går ju knappast att ta miste på vilken dag det är idag.
DHW-dagen är det.

Sitter för tillfället och kopierar upp lite arbetsrapporter..eller t3:or för er i Härnösand ;-).
Jag brukar vara teknisk, men då jag inte begriper mig på kopiatorn på jobbet så kopierar jag hemma istället.

Kvällen igår var lugn, satt och jäklades med photoshop, och i ett sånt läge så hade jag önskat att jag hade haft en bärbar dator. Lätt att ha på divanen medans man kunde se på nån film eller så.

Idag börjar jag 12 och jobbar till halv 5. Sedan swisha till dagis och hämta lilltrollet.

Ja jag vet egentligen inte om jag vågar berätta detta... men jag tvättade kläder igår, skulle tvätta barnkläder. Hmm... vart missnöjd, och arg på mig själv över hur klantig jag kan bli. Det hade råkat åka ner ett par jeans som tillhör henne. Så hennes nya tights i fin rosa färg, var inte bara enfärgat rosa utan även prickigt blå :-(
Dock inte överallt,men tillräckligt för att synas. Jag är så jäkla klantig, åh,, har så mycket att tänka på så jag blir så jäkla okoncentrerad.
Mamma och T fick sig ett gott skratt i alla fall.

Åh jag är så sugen på att tatuera mig. Vill fixa till tassavtrycken eftersom Paul gjorde ett dåligt jobb med dom, lite besviken över det, och sen ska jag göra några till av dom, sen vill jag ju som alla andra har ..dotterns namn intatuerat nånstans på kroppen. Kommer i sånna fall att fixa det efter sommaren.
Kommer ikväll då jag har tid att fixa hennes namn i olika stilar och så ska ni få rösta :-D

nej nu ska man på klo'n.

Inga kommentarer: