fredag 9 oktober 2009

Äntligen Fredag.

gud. Efter mötet i morse på dagis så var jag på väg att bli stoppad av polisen. Dom stod vid ambulansstation och stoppade bilar. 5 bilar vart stoppade men jag slapp precis. Sen såg man att det fanns en ytterligare person med dom. En besiktningsman. Så det var flygande besiktning idag. Men han vinkade förbi min bmw som tur var. Var nog sen till jobbet då mötet drog ut på tiden. Så vad hade mina kollegor tyckt om jag hade kommit väldigt sent. Inte så populär då inte. Tack snälla Maria som lånar ut handväska till mig idag. Jag måste verkligen ta och köpa mig en. Och jag har råd men på vissa grejor främst till mig själv så är jag så snål. Inte då det gäller skor, riktiga skor men andra saker som jag också behöver. Men men. Sparar pengar gör jag i alla fall ;-) nu ska jag arbeta vidare. De ringde från dagis alldeles precis. Emilia har feber. Så hennes pappa får åka och hämta henne då han ändå har bilen. Ta hand om er. Kram kram

Inga kommentarer: