lördag 17 oktober 2009

Lördag hela veckan


Eller egentligen inte.. men det hade inte varit helt fel.


Jobbade idag och i morrn med. Kommer till jobbet i morse i hopp om att börja kl 8.30, upptäcker att jag skulle ha börjat 8. Alltså jag jobbade i kapp mig redan efter andra vårdtagaren, men hur fel kunde jag inte ha?

Så för i morrn blir det bättring.


Vad har jag gjort idag tro? Inte ett skit. Dottern var sådär konstigt speedad då jag kom hem från jobbet så det dröjde inte länge förrän jag la henne i sängen så slocknade hon *skratt*

Mitt lilla gostroll. Hon är så musikalisk.. kan man säga så?


Sitter ibland och småsjunger hör jag.. och ofta så dansar hon. Hon älskar verkligen musik, och det är ju kanon för jag älskar det så det är nåt bra som kommer överföras på henne i alla fall. Synd bara att hon var tvungen att ärva mitt humör också *haha*


Jisses va kallt det vart nu kände jag...man kan tro att jag är rökare, men jag har väldigt dålig blodcirkulation i händerna.. detta år är sämsta hittills.

Får väl ha mer gymnastik med händerna....vänta.. det där vart fel.. ja jag säger som så... den meningen är tolkningsfri.


Igår kväll så satte jag ut annonsen på blocket, men hur lycklig vart man då?

Fatta att den kostar 110kr! Då man ska sälja nåt så betalar man typ 30-50 kr per annons. Men denna var svindyr. Men har hört att det ska vara värt det ;-)

Så jag hoppas att någon har en lägenhet åt mig.


Nu hör jag mitt lilltroll ligga i sin säng och lalla lite.. bäst man tar upp henne då...


Kvällen blir lugn..jobbar som sagt i morrn bitti så den här helgen är jag en skötsam tjej :-P
Vart lite besviken igår på Idol.. självklart är Camilla inte bäst bland dom som är med, för Erik är ju bäst, så är det bara :-P Men varför åkte hon ut? Han som också hängde löst var så mycket sämre, ingen känsla för melodin alls. Han har säkert sjungit andra låtar bättre, men Michael Jackssonlåtar är inget för han.

Nej nu ska jag gå.

Ta hand om er och varandra!
kram

Inga kommentarer: