söndag 18 oktober 2009

Jo jag måste skriva om 2 grejor som jag uppmärksammade igår ikväll.
Jo först.. såg på programmet Robins igår.
I LOVE Robins.
Okej jag saknar Filippa Bark-karaktären.. men parodin på Hollywoodfruar var oslagbar :-D
Sedan efter det så slog jag över på Comedy Central och såg Roastingen av Bob Saget. Så jävulskt mycket mer proffsigare gjort än den Svenska kopian Roast på Berns.
Gud är så less på Svenska kanalerna. Varför kan inte Sverige komma på något eget?
Allting ska kopieras. Och det är inte alltid som det blir bra heller.

Just nu så sitter jag och ser på lite Mr Bean. Har känt mig bitter idag så jag behövde nånting uppiggande. Det går sådär.
Tur att sängen väntar. Härligt att få sträcka ut sig och vila ryggen.

VolvoMaria fick en tunika utav mig idag som jag bra nog vann på Tradera, men som jag dumt nog inte kunde ha. Hon vart superfin i den..Men du får nog lägga strumpor i bh:n så du får lite klyfta ;-) *haha*
Hoppas du blir nöjd med den.

I morgon kommer jag för en gångs skull inte lämna Emilia på förskolan innan jobbet, så då borde jag väl komma i väg i bra tid?..eller? Tidsoptimisten ni vet.
Men ska åka buss i morrn :-D
Förstår inte hur jag kunde ha fobi för stadsbussar förut.. fast att alla utom en som jobbar på swebuss kör som.. ja som fartdårar så är det ändå rogivande att åka.
Hmm... undrar om jag hinner med morgongröten i morrn eller om det får bli snabbägröra..vill sluta med bröd, precis som jag gjorde förut.
Aja det ordnar sig... nej nu ska jag pyssla vidare lite.

Sov så gott allihopa. Såg att det var publikrekord..eller säger man så?... läsarrekord denna vecka på min lilla blogg. Va skoj. Hoppas jag skriver nåt som är vettigt ;-)

Kram till er!

Inga kommentarer: