tisdag 20 oktober 2009

Mitt i allt

Mitt i allt så är det ändå världens bästa tisdag. Desperate Houswives står på schemat. Spännande värre.

Har fått 2 mail idag gällande möjlighet till lägenhet, en skulle kunna hyra ut sin i ett halvår och det mailade jag svar tillbaka och tackade nej till för jag vill ju bo längre än ett halvår, vill som inte flytta allt för ofta för så roligt är det inte. Dessutom kostar ju den här adressändringen multum... nej kanske inte multum men det kostar ju ändå det här med att flytta adressen, internet och så.

Mitt andra mail var från en tjej som ville hyra ut sin 2:a (som man skulle kunna göra till en trea) här på Tomtebo. Hon bodde själv på en annan adress, så då borde det innebära att jag kanske får hyra i alla fall 1 år. Ett halvår är för kort om tid.
Så ivrig som jag är så inväntar jag både mail- och sms-svar.
Håller tummarna nu verkligen. Nu borde det äntligen vara min tur?

Kram till er, håll tummarna för mig att jag får positiva besked i morgon!

Inga kommentarer: