onsdag 14 oktober 2009

hur ska jag göra nu då?

förra inlägget var visst mitt femhundrade inlägg. Wohoo för mig. Eller inte :-p Idag såg jag att jag har blivit erbjuden en 3a på böleäng. Den är ganska stor. 92m2. Hyran är på 5700kr. Även om jag får bostadsbidrag så vet jag inte om det känns rätt. Det blir ändå som bakvägen. Måste ta mig i kragen då jag kommer hem och sätta ut en annons på blocket om att jag söker. Kanske lyckas bättre då? Nej nu ska jag jobba vidare. Ska hämta hem lilltrollet mitt sen. Vet inte vad jag ska laga för middagsmat heller. Förslag? Igår fick hon ju pannkaka. Någon gång framöver ska jag testa på att göra pannkaka med keso eller spenat. Många säger att det ska vara gott. Sugen att antingen gå på bio eller bara se en film är jag också. I höstrusket så att säga. Alltid mysigt att gosa ner sig under en filt med en kopp honungste(min favorit just nu) och bara ha det bra. Lite drygt bara att gå runt att lukta söt hela tiden. Men men. Nä nu ska jag bosätta mig på kronoskogs med diverse handlingar. Kram till er!

Inga kommentarer: