fredag 16 oktober 2009

Fredagsmys

Eller? nja tog väl i där.
Shit vilket väder, man blir ju tokblöt.
Ska snart hämta lilltrollet på förskolan. I morse efter lämning så åkte jag på jobbet (har inget liv) och satt där och snackade med David ett tag. Sedan fixade jag det här med ams som strulat, så nu är jag av med dom :-D
Åkte runt lite och kollade på vart olika lägenheter som jag är intresserad av på Teg vart dom låg, very very bra lägen måste jag säga.
Har anmält intresset på 3 st idag.. får veta på måndag hur aktuell jag är för dom.
Till veckan får jag också samtal om 2 två lägenheter som jag ringde om; och hoppas på att få kolla på åtminstonde en av dom.

Ska idag ta mig i kragen och sätta ut annons på blocket. Faktiskt!
Men efter hämtningen måste jag nog handla först. Har ingen mjölk ju, och det måste ju tösen få ju. Får hoppas att hon håller humöret på topp inne på affären också *håller tummarna*.

Jag har börjat gilla Icabutiken på Teg. Liten och gemytlig. Våran vaktmästare berättade att han brukar handla där för det är de enda stället han slipper träffa på en massa folk från hans områden som frågar om allt möjligt. :-D
Och jag känner ju knappt någon i denna stad så man kan som lalla på där.

Ikväll är det Idol. Missade förra veckan har jag för mig. Och veckan innan det. Men nu måste jag se så jag får hänga med i vilka som är kvar etc. Men så länge inte Erik åker ut är jag nöjd :-D
Honungsvatten och idol, sounds great :-D
Men mår ganska bra nu... jag låter lite lattjo bara, men annars är det ju lugnt.

Ta hand om er.

Kram från mig.

Inga kommentarer: