tisdag 6 oktober 2009

Skit skit

Alltså jag kan inte med min dator. Igår så hade jag skrivit ett inlägg till bloggen i ett word-objekt som beskriver en del av helgen..tokiga händelser som vanliga händelser. Men det går inte att kopiera texten och lägga in..gissa hur less jag är på en skala. Vanligtvis ska man kunna markera en text och kopiera den och sedan klistra in. Men icke.

Jag vet jag borde sova nu men kan inte. Orolig i kroppen.
Idag tisdag ska jag byta till vinterdäck..sedan åker jag hem till på kvällen.
Tack Jenny för en rolig kväll, jag behövde verkligen en skrattkväll.
Det trista med mig är ju att jag är så bitter nu. Jag vet varför jag är det men vågar inte göra något åt det heller.
Hur ska man göra för att våga?
Varför ska man ständigt vara en sådan mes?
En trist och tråkig mes.

Det sägs att blondiner har roligare. Men om man är en bitter blondin som egentligen har lätt för skratt men som känner att varför umgås med mig? Vad får du ut av det?

Jag kan som sagt inte sova i och med att jag är vaken nu.
Skulle vilja ha någon som jag kan prata med, som kanske har en gnutta förståelse i kroppen och som kan komma med råd eller förmaningar.
Väntar på en remiss från Skelleteå. Tänk att allt ska vara så omständigt.

Men ska sedan då dottern sover på sin vilotid försöka fixa inlägget om helgen. Vill verkligen berätta om när jag skulle vandra hem på natten mot söndag i hällregn och kjol.

Nej idag känner jag mig riktigt bitter. Denna gång inte på det där roliga sättet. Utan det bistra sättet.
Hoppas att bilturen upp till Umeå kan förändra mitt sätt att se på saker och skänka mig lite glädje.

Kram till er alla i den mörka höstnatten.

1 kommentar:

Sweez sa...

haha det är det man har vänner till :) jag hade skitkul jag med :)

Kramiz